Les Mills Sprint

Dette er ikke en vanlig sykkeltime. Det er en tøff 30 minutters HIIT trening som passer alle uansett treningsbakgrunn.


Inspirert av disiplinen sprint innen sykkelsport så benytter du deg av sykkelen som et verktøy for å raskt kunne ta deg mot dine treningsmål.

Fordelen med å trene HIIT på sykkel er at teknikken er ENKEL å gjennomføre og BELASTNINGEN PÅ KROPPENS LEDD ER MINIMAL.

Timen er oppbygd av intervaller der målet er å jobbe på et maksimalt anstrengelsesnivå i hver intervall for å hvile etterpå og hente seg inn innen du gjentar intervallen. Intensiteten kan du på enkel måte justere ut fra ditt treningsnivå.

Studier viser at Sprint øker energien og forbrenningen flere timer etter at timen er avsluttet.
Sprint%202019%20Lena

3 gode grunner til å trene Sprint:


1. Raske, merkbare resultat.
2. Økt fettforbrenning
3. Tidseffektivt

MARKENSTILBUD
Kjøp 1/2 års kort til rabattert pris, kun kr 3500,- (ordinært 3.950,-) les mer her
Ny daglig leder på Kraftverket
Les her
Hvordan få gode og varige treningsvaner?
Smarte og enkle tips!
Ønske om å bli en raskere løper?
Core kan hjelpe deg å øke løpstiden din og gjøre deg sterkere. Les mer HER
Myndighetene anbefaler alle voksne å trene styrke x 2 pr uke
Hvorfor? Les her
Hva er overgangsalderen?
Les mer her

 

Har du spørsmål eller kommentarar ta gjerne kontakt med Dagne på tlf 45 25 75 99