Les Mills Sprint

Dette er ikke en vanlig sykkeltime. Det er en tøff 30 minutters HIIT trening som passer alle uansett treningsbakgrunn.


Inspirert av disiplinen sprint innen sykkelsport så benytter du deg av sykkelen som et verktøy for å raskt kunne ta deg mot dine treningsmål.

Fordelen med å trene HIIT på sykkel er at teknikken er ENKEL å gjennomføre og BELASTNINGEN PÅ KROPPENS LEDD ER MINIMAL.

Timen er oppbygd av intervaller der målet er å jobbe på et maksimalt anstrengelsesnivå i hver intervall for å hvile etterpå og hente seg inn innen du gjentar intervallen. Intensiteten kan du på enkel måte justere ut fra ditt treningsnivå.

Studier viser at Sprint øker energien og forbrenningen flere timer etter at timen er avsluttet.
Sprint%202019%20Lena

3 gode grunner til å trene Sprint:


1. Raske, merkbare resultat.
2. Økt fettforbrenning
3. Tidseffektivt

Prisjustering

Det gjennomføres en prisjustering på alle medlemskap på 3 % fra betalingen 20. februar.

Nå kan du ta varige grep for helsa di!

Finn treningsformen som du liker - kom rolig i gang. Venn deg til å endre rutiner og prioritere litt trening, gjerne ute og inne. Vel møtt!
 

Nå kan 9. klassinger starte på Kraftverket
I høstferien kan 9. klassinger starte å trene hos oss. Les mer her
Enkelttime hos oss?
Vipps til nr. 131662 les mer her
Hvordan få gode og varige treningsvaner?
Smarte og enkle tips!