Core

CORE er en 30-minutters effektiv treningstime med fokus på kjernemuskulaturen.


CORE treningen bruker en variasjon av øvelser og gir deg den styrken og de resultatene du trenger for å ha en god og aktiv hverdag. Instruktøren har fokus på korrekt teknikk og veileder for maks resultat av timen ved å gi ulike alternativ og valg mellom ulik intensitetsgrad. Musklene rundt ryggrad, bekken og mage aktiviseres og styrkes. Resultatene kommer etter ca 6 ukers trening.

Les Mills Core er inspirert av ateletiske treningsprinsipper som er basert på vitenskapelige studier av kjernemuskelaturen hvor dokumentert veldig bra treningsutbytte er resultatet. Under CORE treningen bygge vi styrke, stabilitet og utholdenhet for å støtte kjernemuskelaturen, forbedre balansen og å forhindre skader.

CORE øvelsene har alternativ, det er utforende for alle uansett nivå men gjennomførtbart uansett din fysiske form.

Det anbefales å trene CORE 2 ganger pr uke.
Av utstyr bruker vi matte, strikk og lette manualer.
Ta med innesko, håndkle og drikke.

Vel møtt!

Foto: Melis Foto
DSC_8826

Er du NY og vil starte å trene?


Vi tilbyr deg veiledning med personlig trener og treningsprogram tilpasset deg. Dette er inkludert i medlemsprisen. 

-------------------------------------------------------

Barnerommet er åpent og kan brukes av barn i alderen 1-10 år. Husk å rydde etter bruk :)

------------------------------------------------------

Dette må du som kunde gjøre for å få trene, ifølge veilederen fra myndighetene:


1. Du har kun adgang til senteret hvis du er helt symptomfri
2. Du må gjennomføre håndvask når du kommer og når du går
3. Alle MÅ registrere kortet sitt i inngangsdøren.
4. Påmelding til gruppetimer i aerobic- eller spinningsal.
5. Du pålegges å rengjøre alt utstyret du bruker. Desinfeksjonsutstyr står plassert rundt i hele senteret.
6. Du MÅ ha håndkle med deg når du trener og bruke dette i alle apparat. Ingen håndkle- ingen trening. (Du skal ikke ha med egen matte)
7.. Hold anbefalt avstand i samsvar med retningslinjene fra mydighetene- 1 meter på lav intensitetstrening og 2 meter ved høy intensitetstrening

Har du spørsmål eller kommentarar ta gjerne kontakt med Kjersti